Wiii :D

Idag är en glad dag. Alldeles jättefint väder här i staden med stort J. Hade gärna gått en runda med kameran idag, men, min kära ritning ville att jag skulle rita och tvätten ville tvättas, maten skulle lagas och dessutom hade jag ju en föreläsning också. Menmen, nu har det blivit mörkt och därför är mina söta ljuslyktor tända men ser nu att 2 av 5 har slocknat så får väl fixa det..

På tal om värmeljus och värme. Mitt element funkar. Eeh ja, lite. Står på högsta effekt och är fesljummet... Kanske borde ringa till vaktis ändå...

Men, skrev ju att det va en glad dag idag och det är det verkligen. Släkten har nämligen utökats med ett kusinbarn till :D Ett gigantiskt GRATTIS till Tobias och Alexandra! Vi har haft någon slags babyboom i våran släkt detta året, 5 småttingar har sett världen för första gången och då är det ändå en liten kvar :)

Det värsta med att vara yngst (ja, inte yngst i hela släkten men bland kusinerna) är att alla namn tar slut. Det kommer bara finnas såna där konstiga namn kvar till mig.. Illa! Men eftersom kusinbarnen snor min födelsedag får jag väl sno deras namn...  

Just nu håller jag (fortfarande) på med ritningen, och snart så. haha. Någon gång ska den nog bli färdig! Förhoppningsvis. Tror det underlättar om jag slutar skriva här. Kan vara så faktiskt.

//Hanna

ps. Den här filuren är grymt saknad! Kunde inte fått ett bättre "sista-passet-på-3-veckor-pass" i lördags! Bästa Mussebussebus <3


bild från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0