Knasväder

Hejhej :)

Skulle precis skriva "Wii, solen skiner!" Det gör den inte längre. Nu regnar det istället. Dock vet jag en som var väldigt glad imorse när det inte regnade när hon gick till affären och shoppade för hela 3 kr. Det är bra när shoppingrundorna blir så billiga. Särskilt när man får ut så mycket av varorna!

Vet ni. I natt sov jag nästan 12 h. 11,5 för att vara exakt.. Eller ja. Vaknade runt 4. Och sen vid 6. Och sen vid 8. Men gick upp 9.30, helt fantastiskt! Det var längesen jag gick upp så sent. Och det första jag gör när jag satt mig upp i sängen är att gäspa. Efter 11,5 h. Men jag antar att jag ändå är ganska utvilad. Hoppas jag.

Jag måste slänga in en bild på dagens middag. Det blev supergott!


Ugnsstekt kycklingfilé med morotsbulgur

Dessutom får jag väl lägga in en bild på vad en krona och femtio öre kan bli.



Okej. Vädret är knas. Det har ändrat sig typ 5 gånger medan jag har skrivit.


Just nu. Regn och blåst.


2 minuter sen. Sol och inget regn.

//Hanna

ps. alldeles nyss sprang en kille förbi. tror han sprang mot sin ingång. det måste vara ett tydligt tecken på att det verkligen regnar och är allmänt äckelpäckelväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0