Tyst..

.. som i graven är det just nu i staden med stort J. Jag har aldrig vart med om att det har varit så tyst när man vart utomhus.

Passar på att blogga lite nu menas jag väntar på att ridsporten ska börja. Har man inga hästar i närheten får man kolla på dom på tv.n istället. Anledningen till att jag väntar är tennis. Jag förstår inte hur tennis kan gå före världscup i hoppning. Det är typ Monfils mot Nieminen som kämpar. Fråga mig inte vem som leder för det vet jag inte. Jag vet bara att dom har spelat i snart 2h. Det sa kommentatorerna i samma andetag som dom sa att ridsporten skulle börja efter tennisen... Nu är det matchboll. Och den ene var tvungen att knyta skorna. Suck. Monfils vann. Efter 1h och 52 min. Och nu är det eftersnack. Jag vill inte titta på tennis. Jag vill se på hästhoppning!! (så. dagens ilska utagerad)

Som sagt. Nu börjar det.

//Hanna

ps. högsta hindret på banan är 165 cm. jag hade kunnat stå under hindret. raklång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0