Rubrikfantasinärlikamednoll

hejhej :)

Börjar med att dra vädret. Skitväder. Så. Då va det klart. Staden med stort J är väldigt fin här uppifrån när solen skiner men i nu går allt bara i en enda gråskala. Grått är i och för sig ganska snyggt men nej. Sol är bättre! Men, egentligen är det perfekt väder, för man vill ändå inte gå ut och då får man saker och ting gjorda. Solen tar liksom fokus från pluggandet... På tal om plugg. Har faktiskt gjort 2 av 3 tentor för den här gången varav den ena vet jag att jag är minst godkänd på (fiffig datatenta som man får reda på svaret direkt efter man har lämnat in.) Kvar är ritteknik. och det känns. sådär. Tycker vissa uppgifter har vart rätt kluriga ändå menmen får väl bara se till så att inte mina två hjärnceller slåss utan att dom faktiskt samarbetar. Menmen, det ska nog gå bra.

Nä. Funderar på att krypa ner i sängen nu. Har lovat mig själv sovmorgon imorrn :) Men sen är det full fart som gäller igen. Städa, laga mat, baka bröd, plugga osv.

//Hanna

ps. radiotjänst har vart på besök. hos min kompis. jag är inte hemma om ni undrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0