Rolig dag...

not.

Dagen har bestått av tidig tvättid och plugg. Har suttit och gjort gamla tentor i hållbar teknik precis hela dagen och det är inte jättekul faktiskt. Det är många knasiga frågor men förhoppningsvis ska det gå bra. Tänkte sitta en timme till med pluggandet men byter nog till materialteknik nu...

Eller ja, har ju faktiskt vart ute på promenad med Madde och Maryam i 1h :) Madde och jag utforskade lite vad den där fjällstugan va för något. Ett SMU-hus. Men shit vilken utsikt! Man såg nästan hela staden! Vi kunde till och med peka ut skolan, spår 2a på järnvägsstationen, Sofiakyrkan (såklart) och jag tror vi såg maxi. Hade inte med kameran så det blev inga bilder.

Nä. Mot materialteknik!

//Hanna

ps. min morfar ringde idag och undrade om jag bloggade något nuförtiden. ja morfar. jag bloggar nuförtiden. fräckt att morfar snart 94 läser bloggar. åtminstone min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0