Inte en dag försent?

Hej igen :)

Måste bara berätta om gårdagens besök på Ikea. När vi (jag, mamma & pappa) gått igenom hela ikea och kommit förbi lagerdelen, vad får vi se? Jo, julpynt! I mängder. Julgranskulor, julklappspapper, snören, granar, ljusstakar, ALLT! Jag som är ett stort fan av allt som har med jul att göra blev naturligtvis överlycklig och gick runt och synade allt. Mamma & pappa va inte riktigt lika överväldigade utan suckade mest och muttrade något om oktober och för tidigt. Kan inte alls förstå det?!

Kolla in denna lyktan, va så nära på att lägga den i kassen! Mysfaktor: Hög.
ROTERA Lykta för värmeljus, svart Höjd: 21 cm
Bild från ikea.se

Jag tycker inte att det är särskilt tidigt, det är ju trots allt bara (drygt) 2 månader kvar (Herregud, jag måste börja köpa julklappar!!!) Och får väl också erkänna att jag faktiskt spelade en och annan jullåt på pianot hemma i helgen, så julen kan gärna komma typ nu! Känns dock lite konstigt att sitta här och skriva om jul när det är klassiskt svenskt höstväder här. Regn. Isch.

Nä, får väl återgå till arbetet igen. Inlämningsuppgift i ritteknik.

//Hanna

ps. mitt word strejkar. något förslag hur man ska få det att samarbeta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0