"Nej men guuuud! Dom har ju riktiga hästar här!"

Hejhej :)

Sitter och tittar på galenskaparna på youtube. Just nu är det Bergsbestigarna. "Vi pötte ner honom" Haha. Va får dom allt ifrån?

Idag har jag vart på studiebesök på Husqvarna. Faktiskt ganska intressant! Sen matte och sen hem. Ungefär vid 19 så fick jag en städknäpp och började dammsuga och greja. Annars är nog detta det mest onödiga inlägg som någonsin skrivits...

Just de. Rubriken. Såg på Halv åtta hos mig och dom va hos Sveriges förbundskapten i hästhoppnings sambo/man/vad det nu är. Och så va dom ute i stallet och en tjej/kvinna/tant sa så. Stadsbor säger jag bara.

Nä. Sängen nästa.

//Hanna

ps."ja. det måste helt enkelt vara på det viset att det finns ett samband mellan att vara trögfattad och högt utbildad ekonom." - TFF (Trögfattarföreningen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0