Meningslöst inlägg

Go morron :)

Sitter vid mitt söta lilla köksbord och spelar hjärter, lyssnar på musik och framförallt. Väntar.

Väntar på att Madde ska skriva klart sin tenta så att vi kan åka hem. I brist på annat att göra är det alltså spel som gäller. Hade gärna hunnit med en promenad också men så går det när man snoozar för länge. Men, jag har ju gått ända bort till sophuset och tillbaka. Vilken jättepromenad. Tog max 5 minuter. Hade jag varit mer effektiv och pedantisk hade jag passat på att städa lite. Men nääää. Hade jag varit mer ambitiös hade jag passat på att plugga. Men näää. Haha

Menmen. Får väl fortsätta med hjärter nu.

//Hanna

ps. banankakan som jag bakade igår va supergod. och ja. mamma. pappa. morfar. den följer med hem. åtminstone det mesta av den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0