Me = happy :D

Hejhej :)

Idag, av någon oförklarlig anledning, har jag varit på bra humör. Gå upp kl 06 är kanske inte favoriten. Inte heller 4h tillverkningsteknik. Men, som sagt, ovanligt glad! Kan det bero hemfärden imorrn tro? Kan nog va så ja. I helgen blir det verkligen full fart. Hästar ska motioneras, det ska tränas för bästa Nina (hej träningsvärk) och sen jobb på det. Söndag morgon kommer gå i slow motion...

Blir ett snabbt inlägg nu, filmen som jag redan har sett är slut och jag är trött. Mot sängen!

//Hanna

ps. jag har gett mig själv godisförbud. därför bakade jag en banankaka med blockchokladen som låg i kylen. för är den i en kaka räknas det inte som godis. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0