Jul och choklad

Hejhej :)

Har idag konstaterat att det är 1 månad kvar till julafton. Samtidigt som jag längtar hur mycket som helst blir jag lite stressad. Jag har nämligen inte fixat en enda julklapp. Jag har nämligen två tentor innan. Inte helt okej.

Just nu sitter jag bara och njuter av julmusik, mysstämning och hemmagjord varm choklad. Förut satt jag och funderade på att koka kola men när jag insåg att jag inte hade sirap hemma och att det småregnade skippade jag den idén. (För jag har ju sååå långt till affären. Not.) Något som däremot är väldigt bra är att jag har upptäckt att jag har en gran snett utanför min lägenhet. Dessutom står det en mitt utanför skolan. Modell XXL. Dessutom har alla affärer börjat julskylta. Om någon ska lyckas göra mig på dåligt humör, ja då får de kämpa. Ordentligt.  

Nä. Tänkte precis hämta kameran för att fota granen och mysstämningen men nej. Kameran är hemhemma. Det är inte jag. Ett litet problem. Menmen. Får se om jag får med den i helgen...

//Hanna

ps. chokladen går dock inte att dricka. än. jag har bränt tungan på den. chokladen alltså. som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0