idag har jag ingen rubrik

Hejhej :)

Har ni också såna där dagar då allt bara känns hopplöst. Samma gamla vanliga tråkiga hela tiden. Idag har definitivt varit en sån dag. Trots att jag fått veta att jag har säkrat jullov i en månad. Trots att det inte varit så där varmt och fuktigt. Trots att jag faktiskt unnade mig lite naturgodis som belöning för jullovet och som tröst för denna gamla vanliga tråkiga dag.

Igår däremot. Då började jag minsann skratta för mig själv när jag va på promenad. Jag hade dock en anledning. För det är inte varje dag det åker förbi en bil med PMS. Ja, på skylten alltså. Jag tror jag hade skrattat ännu mer om det varit en saab. Det var en volvo...

nä, nu börjar magen kurra. Är nog dags för lite kvällsmat, sen blir det mys med bästa Madde framför tv.n. Någon som kan gissa vad vi ska se? Vääääldigt svårt. not.

//Hanna

ps. jag gillar matte. men bara när det går bra. just nu går det inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0