I skolan

Hejhej.

Nu kommer ett sånt där dundertråkigt inlägg. Sitter i skolans datasal och har absolut inget att göra... Eller jo, men orkar inte ta tag i alla uppsatser och projektarbeten så ja. Min lektion börjar iaf om typ 8 minuter, spanska. Ganska kul faktiskt!

Om jag ska hålla vad jag lovade i första meningen så kan jag fortsätta med att jag slutar efter spanskan. Blir att åka hem i "snökaoset" i stockholm hade det varit snöKAOS. det singlar små söta icke välkomna snöflingor ner från himlen... Sen ska hästen travas. Ikväll blir det "Så ska det låta". Det ÄR ett måste. Jag struntar fullkomligt i Let's Dance. Undrar vad resten av familjen säger.. Jag säger att Peter Settman och Så ska det låta är bäst!

//Hanna

ps. Och ja. Jag tävlar mot mig själv i Så ska det låta. Är ganska bra på intron faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0