FINAL

som jag tyvärr missar pga av jobb... :( hmm. men ska försöka göra en fin tippning men jag tror det kommer bli ruskigt jämt faktiskt!



Artist: Danny Saucedo
Låt: In the club
Betyg från deltävling: 9
Betyg: 8



Artist: Sara Varga
Låt: Spring för livet
Betyg från deltävling: 9
Betyg: 9



Artist: The Moniker
Låt: Oh my god!
Betyg från deltävling: 9!
Betyg: 9



Artist: Brolle
Låt: 7 days and 7 nights
Betyg från deltävling: 9
Betyg: 8



Artist: Linda Bengtzing
Låt: E det fel på mig?
Betyg från deltävling: 7
Betyg: 6



Artist: Nicke Borg
Låt: Leaving home
Betyg från deltävling: 6
Betyg: 6



Artist: Swingfly
Låt: Me and my drum
Betyg från deltävling: 6!
Betyg: 8



Artist: Sanna Nielsen
Låt: I'm in love
Betyg från deltävling: 8
Betyg: 5



Artist: The Playtones
Låt: The king
Betyg från deltävling: 9!
Betyg: 10



Artist: Eric Saade
Låt: Popular
Betyg från deltävling: 10
Betyg: 8



Som sagt. En jämn tävling. Men ja.

Helt okej om dom vinner: Danny, Eric Saade, Brolle, Sara Varga, Swingfly
Helt åt skogen om dom vinner: Sanna Nielsen, Linda Bengtzing, Nicke Borg
Vilket som: The Moniker
Min favorit: THE PLAYTONES
Kan bli bra i Eurovision: Swingfly, Saade, Playtones

Svårt som attan att tippa...

//Hanna

alla bilder från svt.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0