Deltävling 2

Då va det dags igen. :)



Artist: Brolle
Låt: 7 days 7 nights
Betyg: 9

Brolle in my heart ;) Låten är jättebra och Brolle är jättesnygg.. 



Artist: Loreen
Låt: My heart is refusing me
Betyg: 6

Nja. Helt okej. Media har blåst upp låten så jag är lite besviken faktiskt. Men bra röst!



Artist: Babsan
Låt: Ge mig en spanjor
Betyg: 5

Vill verkligen inte tycka om det här. Men kommer på mig själv att sjunga med. Jaja.



Artist: Elisabeth Andreassen
Låt: Vaken i en dröm
Betyg: 5

Det hjälper inte att Bettan sjunger bra. Låten låter precis som alla andra svenska schlagerballader.



Artist: Sanna Nielsen
Låt: I'm in love
Betyg: 8

Bra låt! Ja. Vad ska jag mer säga.



Artist: The Moniker
Låt: Oh my god!
Betyg: 9!

Shit va bra! Sjunger bra. Lite Mika över rösten. Woho :)



Artist: Anniela
Låt: Elektrisk
Betyg: 7

Satt under hela låten och fundera på varför hon sjöng på svenska. Jaja. Lätt att översätta till engelska, elektrisk - electric. Men ja. Helt okej.



Artist: Christian Walz
Låt: Like suicide
Betyg: 6

Han sjunger bra! Lite tråkig låt. Händer liksom inte så mycket. Men visst.


Brolle och Sanna går till final. The Moniker och (det tar emot men) Babsan går till andra chansen.

//Hanna

ps. Alla bilder från svt.se


tillägg 21.13: Hittills rätt på Sanna men fel på Babsan.
tillägg igen: blev till slut totalt 6/8 R i min egen tippningstävling.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Mika? Nej, mer som Ola Salo. Men låten var bra ^^

Däremot de två som gick vidare... Så trååååkiga och uttjatade... Synd att Babsan inte gick vidare ;)

2011-02-12 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0