Tillverkningsteknik är ... :(

Hejhej :)

Ja. Jag vet inte vart jag ska börja så kan väl börja med vädret. Jag som trodde jag skulle slippa snöfall från blå himmel när jag flyttade iväg 18 mil men icke. Tydligen ger Vättern vättersnö precis som Vänern ger vänersnö hemma. Det skulle jag ha tänkt på innan... Haha nä, jag gillar ju snö så egentligen är ju vättersnö bra :)

Borde väl egentligen plugga tillverkningsteknik. Men ååh va matte är roligare. Inga större problem att sitta en halv dag med matten inte. Men oj vad svårt med 1 timme tillverkningsteknik. Isch. Det blir ju inte bättre av att jag inte kan så mycket, jag bara känner hur tentapanikångesten kommer krypande springande.

Nä. Som sagt. Om man skulle ta och läsa igenom tentan jag håller på med och sedan sova. Sov så attsingens dåligt inatt, vaknade vid 4 och trodde klockan va 23, det kändes som jag bara legat och snurrat... Inte vet jag vad jag sysslar med när jag ska sova.

//Hanna

ps. jag har lagat mat. det gör att jag måste diska. och städa. allt är roligare än tillverkningsteknik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0