Fick ett ...

.. infall att jag kanske skulle skriva något så here I am.
Har iaf dundermycket att göra, helst vill jag bara ta studenten NU. Men det är ju jätteläskigt, så jag föredrar nästan att plugga ihjäl mig men kanske inte ändå...
Lista på grejer att göra, vissa avbockade :)
- Svenska - nationella muntligt innan 14/4
- Svenska - nationella skriftligt 14/4
- Historia - jordbruket och dess förändringar under 1800-talet inlämning 11/4
- Samhäll - en nutida marshallplan Klar :)
- Spanska - prov skulle vart gjort 6/4 men va sjuk så ?
- Matte E - inlämningsuppgift tisdagen efter lovet...
- Biologi - prov 12/4

ja som sagt, har lite att göra... så nu ska jag sätta lite fart.
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0