Funderingar

Just nu snurrar tankarna. Det är mycket som är .. ja, osäkert. Jag har inte kontroll på mitt liv, hur det ska bli och vad som ska hända. Det skrämmer mig! Tänker hela tiden, förutom när jag är begravd i en hög med läxor och överarbetar. Inte ens när jag rider kan jag sluta tänka. Så brukar det inte vara! Ååh om allt bara kunde fixa sig. NU! Eller om man kanske kunde hoppa fram typ 5-10 år i tiden, ta en kik på vad man gör osv, så kan jag hoppa tillbaka igen. Men det går nog inte...

Ju mer jag funderar desto mer knutar och trassel blir de, och det går ut över alla runt omkring. När jag är i såna här tanketider är jag sur och irriterad på det mesta runt mig. Usch.

Jag tänker alldeles för mycket! 

//Hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0