Allmänt tjöt om ?

Ja hejhej =)

Idag har jag vart å röstat! Första gången va de å ja va liiite förvirrad, men ja, de va väl ganska kul. Dock smaka inte kuverten så gott när man klistra igen dom... Bläk. menmen.

Just nu e de valvakan i SVT som står på. Är ganska orolig över Sd faktiskt. Usch å fy dom tycker jag inte om! Något som jag heller inte tycker om är den samling kompletta idioter som (just nu) sitter överst i Vbg. Herregud jag förstår varför dom är politiker, dom kan nämligen inte få något annat jobb. Ljuger o är allmänt ...knäppa. Syftar på arenan. Pust.

Nä, nu är det nog dags att gå å lägga sig. Trots allt fortsätter livet (nästan) som vanligt i 4 år till.

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0