Host

Hejhej :)

Kommer ni ihåg mig? Nä tänkte väl de.. :P Hanna heter jag iaf som har denna bloggen ;) Har vart fruktansvärt inaktiv, I know. Men har hur mycket som helst att göra just nu. Förutom hästarna och diverse träningar med dem har jag kemiprov, matteprov, historiaredovisning och högskoleprov. Allt detta mellan torsdag och tisdag. Inte kul! Menmen. Taggar grymt mycket inför onsdagen för då åker Nv2-3 och Te2-3 till Köpenhamn :D Ska bli sååå gött att komma bort från allt!

Idag har jag i princip bara hostat, precis som igår, illailla! Blev lite sen imorse till bussen, å tror ni inte de e en gigantisk lastbil med släp som ska backa in vid ICA så hela storgatan va blockerad. Gött stressad blir man då.. Men hann :) Sen va de å prova studentmössor =D Börjar bli väldigt verkligt att vi faktiskt tar studenten nästa år... Skräckblandad förtjusning. Skräckblandat för jag inte bestämt vad jag ska göra efteråt, vet inte ens vad jag vill plugga... Förtjusning för att de är STUDENTEN liksom!



Efter det satt hela klassen å plugga biologi. Plötsligt börjar brandklockan ringa och vi bara ööh? jaha, just de man ska springa ut nu ja.. Hämta jacka o vantar å så gå sakta ut. Vi va nästan övertygade om att de var övning eftersom skolinspektionen inspekterar just nu. Men klockan brukar inte ringa när det är övning. Då är det bara en monoton, oengagerad röst som säger: "Brand. Utrym lokalerna." Men när det är på riktigt så är det bara klockan. Nu va de båda. Och det var på riktigt. Köket hade strulat igen. Eller rättare sagt, mattanterna hade strulat till det när de skulle värma skolmaten. Suck.



Annars har det väl inte hänt sådär jättemycket. Ska strax ut o trava Musse och sen blir det nog kemiplugg... Ischa.

Ha de gött

//Hanna






Bjuder på lite bilder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0