...

Usch.

Idag har jag inte alls vart på humör. Det är nog sparenergin som börjar sina. För såhär är det, jag går på sparenergi alldeles för ofta. Orkar ingenting. Har sån fruktansvärd prestationsångest, men orkar inte plugga. Prestationsångesten tar kål på mig, precis som alla prov och läxor gör. Jag hatar det här. Blir inte precis en trevlig människa när sparenergin sinar. Jag orkar inte mer! Vill bara ha en dag utan läxor, utan hosta, bara pyssla med hästarna, ta en promenad och fota. Jag hinner inte. Finns ingen chans i världen eftersom jag måste göra läxor och öva inför prov för ett högt betyg. Jag skojar inte när jag säger att jag blir besviken på VG. Det ÄR sjukt!

Längtar som attsingen efter onsdag. Då åker vi. Finally. Det man längtar efter om man går Nv på min skola. Suck.

Jag är trött. Jag gråter. Jag vill inte mer. Kan man inte bara få försvinna, gå upp i rök. Vara borta i ett år utan att tiden här tickar. För en gångs skull bara få vara. Utan prestationsångest. Bara ladda batterierna. För väggen närmar sig. Fortare än jag anar. Tacka vet jag att höstlovet snart är här.

//Hanna

ps.
Förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0