Snowy

Jag älskar snö. Snö är ett underbart fluff som gör allt roligare. Dock tycker jag inte om snöstorm. Och inte att köra bil i snö. Men ja.. Busschauffören som körde hem mig och Madde sa att så länge han inte hade bälte va det ingen fara. Jojjo.


Förra året höll jag på att skriva men februari 2010

Det finns en liten, liten ponny som också älskar snö, Kotte. Utanför stallet fanns en ganska stor driva. Ledde ut Kotte och lät honom pulsa lite i drivan. Han buffade på snön med hela huvudet genom att doppa hela näsan i snön. Sen rullade han sig i drivan. 3 gånger. Och då var han inte ens lös i hagen... Busunge. <3







På tal om ingenting. Har ni tänkt på att allt, precis allt, ska hända i samma veva, helst samma dag? Så är det för mig på fredag. Efter att ha flyttat många gånger på besöket till Dalbo (mitt gamla högstadie) så bestämde vi att lägga det på fredag. Tror ni inte det kommer en mässa då med massa universitet/högskolor. Suck. Kommer med 99 % säkerhet skippa Dalbo. Min framtid är viktigare än Dahlstiernskas. Men alla 9.or; Dahlstiernska är en jättebra skola! Den lilla skolan med de stora möjligheterna!



//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0