Trötter

Huga, är skittrött! Fryser i omgångar. Hoppas jag inte blir sjuk... Men, dagen har vart ... allmän. Med andra ord, tråkig. Dock en bra start! Goda bullar :) Tack Madde! Slutet på dagen va också ganska bra! På idrotten dansade jag och Madde, bugg. Gick, någilunda. I slutet. Madde är inte jätteduktig på killsteg och jag är inte så bra på ngt. Men efter vissa utbrott i frustration från både mig och Madde så fick vi till en hel snurr, i TAKT! WOW! Dessutom åt vi bulle på vägen hem i bussen  :)

Väl hemma, rida Musse, prepositioner (varför finns dom? men framförallt, varför ska vi kunna dom?) och nu datorn.. Imorrn blir väl samma, tror ja. Har man prov på prepositioner på torsdag så har man.

//Hanna

ps. orkar inte ens ladda upp bilderna till datorn, än mindre upp här. Så, ingen bild med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0