lite halvpanik

Just nu har jag alldeles för mycket att göra, har två stora prov imorrn och på torsdag, har två hästar som ska hållas igång och ja, man kommer inte hem 5-10 min efter man har slutat när man pendlar. Skulle ju kunna läsa i bussen men jag brukar bli åksjuk då så ja.. Pust. Och hästarna tar mer tid än va man tror. Dom ska borstas, broddas, fixas iordning. Och tyvärr blir det ju bara en i taget i typ 40min.

Nä nu har jag klagat färdigt, tror ja. Är på sånt humör idag känner jag. Nu måste jag, på tal om hästar, ta in skruttarna från hagen så dom inte fryser ihjäl, eller hoppar över staketet, de e ju bara en tråd som syns nuförtiden. Undrar om undertråden finns eller om den är uppslukad av all snö... Hmm... Och på tal om snö. Måste ta kort på den snövallen dom har byggt med grävskopa. Den är STOR! Säkert 5m hög.

//Hanna

ps. idag gick dansen med Madde nästan riktigt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0