Hur lyckas jag?

Ja, som sagt har vart på hoppträning idag, den gick galant :) Hoppade ganska mycket studs vilket Musse bara blir bättre och bättre på! Nästan mjuk i studsen nu ;) Sen va den en kryssoxer. Alltså 2 bommar fram, 2 bommar bak som kryss. Musse tyckte att oxern va fel byggd och stannade en gång. Sen, en oxer med galoppbom framför, kom lite fel in så han fick dubbeltrampa mellan bommen och hindret (trångt). Det innebar att vi inte va i perfekt balans/harmoni och aj, råkade få upp "knoppen" på spöt på hakan. Och gissa vad! Det har blivit en bula, slående lik en finne men icke. En präktig bula! Aj!

Nu ska jag sova. Gonatt

//Hanna

Kommentarer
Postat av: Nasse

Hejdu! Nu har jag kommit på en häftig koreografi! Det blir lite show och diskostyle över det hela:) Typ den som jag demonstrerade i fredags! Det kommer bli skithäftigt! Trust me:) Eller vad tror du? Kramkram

2010-03-20 @ 12:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0