Huga scary!

Har vart lite inaktiv här känner jag menmen. Har iaf tränat och ridit och kämpat ganska mycket dom senaste dagarna... På lördag blir de första "tävlingen" för året. Och, (trodde aldrig jag skulle säga detta) i dressyr. Kan bli spännande. Hoppas Musse sköter sig som attan! ;)

Igår va jag på nuntorp me Musse i hopp om att få träna lite på programmet. Jojjo. I början vart de bara 6-8 hästar där. Går ganska bra trots att ingen rider samma som en själv. I slutet vart de 11 (!) hästar där. KAOS! Började nästan likna framridningen i Trollhättan förra året. 20 hästar på en 20m-volt. Där red vi iaf åt samma håll...

Ikväll däremot ska Cherokee med till Mellerud på antingen markarbete eller hoppning. Vi får se ;)

å just de. Vaccinera mig förut. Det brukar ta typ 5min och sen hem igen. Inte denna gången. Själva sprutan gick finemang. Det blödde dock lite och såklart, *nyfiken* tittar jag på det. Men, sköterskan hann sätta på plåster. Men sen börja det svartna och pang. Borta. Tur att jag satt tillbakalutad i en stol och höll i mig, åtminstone innan jag svimmade... Asså, så himla läskigt! Sen bara de höll på å svartna å yra igen så jag fick lägga mig i en annan stol i typ en halvtimme. Sköterskan va hur gullig som helst och gav mig varm choklad sen o grejer. Men shit va rädd jag blev. Men, lite tryggare att svimma på vårdcentralen.. Förra gången jag svimma trilla jag på gräsklipparen. Den stog stilla men ändå... Aoo

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0