Har ingen rubrik idag

Suck.. sa redan imorse att denna dagen blir inte skojig och tänk va rätt jag hade. Anledningen: Somna halv 12 igår efter träningen som drog över tiden med sisådär en halvtimme. För lite sömn = huvudvärk. Usch. Och, jag har verkligen inte haft någon tur alls idag. Vi spelade kort (skitgubbe). Av typ 20 gånger vann jag (värt en fanfar) *fanfar* hela 1 gång. Förlora nästan alla dom andra... Måste va rekord i att va skitgubbe.! Men, enligt det gamla ordspråket borde det innebära att jag har tur i kärlek?! Inget jag märker av just nu men... ;)

Men, en rolig (?) grej har jag gjort idag :) Trodde aldrig jag skulle säga att biologin va rolig, men våran labb va faktiskt rolig! Vi håller på med evolutionen, vi byggde "svalor" och sen slumpa vi fram nya egenskaper. Behöver jag säga att vi (jag, Carro och Anna-Lotta) vann? Den flög långt och enligt läraren längst någonsin! Behöver nog inte heller nämna att några killar blev ganska sura på att vi vann... Dom hånade nämligen oss ganska mycket men, (ännu ett ordspråk) skrattar bäst som skrattar sist :)

Väl hemma, dags för ridning. Helt värdelöst att rida idag. Underlaget va värsta på ett bra tag. kallt va de också. Nu gör jag engelskaläxa (hmm...sanning med modifikation) huga, gillar inte engelska.

//Hanna

ps. träningen igår för Anna gick kanonbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0