Go dag

Idag har solen lyst :) Men, det har vart storm också... Och på tal om väder och vind, jag har alltid velat ha en hage med en bäck i. Jag har det nu. Och en sjö. + en massa snö. Den gick å gå på en bra bit men så vips, sjönk jag ner så jag hade snö över knäna. Så ett tips, gå på fast mark!

Har tömkört lille Cherokee idag och de gick finemang. Har också varit i ridhuset med Musse och de gick ännu mera finemang :) Red igenom ett dressyrprogram och det gick också bra, tills efter galoppen. Musse va låååång och stark och ville inte alls gå gå lugnt och sansat. Sen jobba jag igenom honom ordenligt :)

Madde kom också efter ett tag. Stackars liten som alltid vill va själv i ridhuset. Hon såg lite snopen ut måste jag medge ;) Och på tal om Madde, ang. din kommentar. ALDRIG I LIVET att jag gör några ankhopp eller några discomoves. GLÖM!!!! Så, nöjd? nu har du fått svar ;)

Nu blir det ... jag vet inte, förmodligen körslaget. Jag är nedröstad...

//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0