Fullbokad helg

Det blev det ändå, utan hemlig resa till Högheden för slalom. Har fått riktigt mycket gjort, för en gångs skull. Har gjort fysik, biologi och engelska. har nämligen prov i dom förstnämnda onsdag och torsdag. Inget jag ser fram emot... Kom just på att jag har en massa spanskaglosor i läxa tills onsdag också, har jag gjort dom? Nejdu.

Men, har åkt skidor (på längden) i helgen. Uppe på snön. Den bär nämligen för mig, och för största hästen i stallet... Han kan nämligen gå däruppe och spatsera medans mittemellan är för ivrig (läs: klumpig) och trillar igenom med ett brak. Liten har inte försökt, än. Men iaf, har gjort lite spår på gärdena runt om här som går att åka riktigt fort i. Dock inga jättebackar nerför... Menmen, de går finfint ändå!

Och på tal om melodifestivalen, vilken himla tur att inte Kalle o Co gick vidare till final. Puh. Hade iaf några rätt på min tippning. Gissade ju att Pernilla skulle till final ;)

Nu ska jag besöka sängen för att sova, måste upp tidigt å åka till skolan trots att jag börjar *fanfar* 12.15. Suck. Måste dessutom gå hem sen så har ingen lust att gå till Brålanda. Så, blir till att ta me alla läxböcker till skolan för att sen släpa hem dom igen. Pust.

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0