Delat inlägg

Glad Hanna:

Måste ju berätta att jag faktiskt hoppa med Cherokee i ridhuset idag :) Eller ja, typ 5 språng över ett pyttekryss men har man en ponny som inte har hoppat på ett bra tag så har man. Han hoppa jättefint och tyckte de va skitskoj:) Däremot blev de tvärnit första gången på travbommarna. Typiskt Cherokee!


Inte fullt lika glad Hanna:

Just nu är jag sjukt förvirrad. Vet inte vad jag vill, med något. Jag velar fram och tillbaka men nu måste jag faktiskt vara ärlig mot mig själv och bestämma mig. Såhär kan jag ju inte hålla på! Huga, jag måste bestämma mig. Inte leta tecken på massa saker. Känn efter i magen och hjärtat. Känns det rätt? Dåså, go for it. Inte rätt? Nä men skit i det då! Suck. Jag vill ha kontroll och full koll på läget, har jag det nu? Näädå!

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0