Bloggtorka...

Har verkligen haft fullt upp hela veckan = inget bloggande.

Men, nya tag nu, har vart uppe ett bra tag redan sen typ 7-halv8 :) Åkt ett pass skidor i strålande sol, -2 och nästan ingen vind, vadå perfekt?

Idag blir det till att motionera 3 hästar, varav 1 ev. på nuntorp i eftermiddag. Och sen, kvällens (helgens?) höjdpunkt: Final i melodifestivalen. Och jag har verkligen ingen aning om vem som vinner. Däremot hoppas jag på Eric Saade - Manboy, så himla bra låt verkligen, sätter sig på hjärnan på nolltid :) Motsatsen, alltså de jag verkligen inte håller någon tumme i världen för, Peter Jöback och ja, ingen mer faktiskt. Det blir ändå okej om de övriga 8 vinner...

Nä, nu blir de ut o rida.

//Hanna

ps. jag ser marken, jag ser marken, på en liten, liten fläck iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0