2 veckor 3 dagar

Just nu är jag en riktigt usel bloggare, men jag kan ärligt skylla på tidsbrist! Har så mycket i skolan just nu. Prov och inlämningar, dessutom har jag hästarna. Det tar tid. Bloggen är sista prio...

Men, har tävlat 2 ggr sen sist tror jag. En i Mellerud 90cm två faser. Dubbellnolla men ingen placering. Den andra, min och Musses debut på lokal tävling, hemmaplan (nuntorp). Hoppa 90cm även här men en Clear Round. Dock va han lite tittig på allt o alla (bara några hinder...) så rev ett räcke. Han koncentrera sig helt enkelt inte på att hoppa...

Sen har jag hunnit med att köpa ny hoppsadel till Musse. En Santa Cruz Celine (fr. Jacson tror jag) hur go som helst :)

Orkar inte leta bilder att lägga upp så ni får nöja er me detta...

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0