WOOHOOOOO =D

Finally :)

Imorse vart de dags för uppkörning, teorin fixade jag ju igår... O de va faktiskt värt att gå upp vid 5 =) Hade jag kuggat däremot... :P Nädå men va sjukt nervös på bussen så där blev de musik på för fullt och digga som ja, men sen väl framme på trafikskolan, fy fasiken. Kunde knappt skriva sms, darra ganska mycket...

Sen vart de dags för en liten lektion först, gick jättebra =) Väl framme på vägverket, darrigt igen, (hatar att vänta, precis samma som på tävlingar) Men sen när jag väl fick börja köra så lugna jag ner mig och blev nästan ko lugn. Bra gick de! Enda gången jag fick lite panik va när han sa att jag skulle fickparkera... Har jag övat på de? Haha räknas en gång för dryga månaden sen? Men de gick över förväntan =) Sen va de körkortet fixat =D

Sen skulle jag ju försöka lura min lärare (körde upp med praktikanten), gick sådär.. Pokerface är inte min grej riktigt...

Så jäkla stolt över mig själv som klara de! Shit alltså, körkort, då e man ju vuxen... *Hjälp*

//Hanna

ps. Ser ni en ful volvo så akta er ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis vännen!( ...Vart tog min kommentar vägen om dagens låt!? :))

2010-07-07 @ 19:37:21
Postat av: Hanna

Tack bästa Madde <3 Ingen aning, har inte fått nån kommentar?!

2010-07-08 @ 11:52:26
URL: http://trolllungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0