Vilken kväll

Gaah. Den kvällen, eller ja, sista timmen, skulle jag vilja leva om och om igen. Shit va kul de va! Idag är jag dock trötter som ett träd. Meningen e väl att jag ska tvätta transporten sen + rida 1 st Musse. Men som sagt. Är trött.

Just de ja. Jag å Madde turas ju om med att köra till o från lane, igår, precis som förra lördagen va de min tur. och som vanligt när jag kör, en herrans massa djur. Förra veckan vart de ju en grävling, lite rådjur och en å annan katt. Igår va de älg, katter, harar + x antal grodor... Men, märkligast av allt, när Madde kör e de helt dött ute. Inte ett djur i sikte. könstigt

Nä, nu ska jag väl fortsätta vila upp mig. Imorrn e de dags för en ny vecka me massa kuligheter =)

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0