Trött som ett träd

Hejhej :)

Rubriken är klockren. Gick förut och funderade på vad det egentligen hette, trött som.. ? ja, de första som dök av va "träd" så nu har jag myntat ett helt eget uttryck =)

Idag har jag verkligen vart trött som ett träd, precis som igår. Jag fattart inte. Jag har nästan ingen matlust och är riktigt trött... Hömm.. Inte bra de här! Skulle väl egentligen ha ridit nu på kvällen men orkar inte ut nu, trots "bara" 20 grader och vindstilla.. Menmen, jag red ju igår :) *Provade Cherokees 3-delade mässingsbett och han kändes riktigt fin*

Idag har jag väl inte gjort sådär jättemycket, städade lite förut och pysslade lite med hästarna. Men, tro de eller ej. Jag har tittat på fotboll. Det om något är en skräll! Jag är totalt ointresserad men tittade faktiskt på nästan hela Brasilien - Holland. Och "mitt" lag vann :) Annars tycker jag bara fotboll på tv fyller en funktion, det finns oftast en eller flera snygga killar på plan ;) Haha

*Kan man verkligen längta efter en viss så mycket utan att egentligen känna den? De e sjukt egentligen...*



//Hanna


Kommentarer
Postat av: josefin - 2 NF killar & Jag

grym bild! va har du för kamera? :)

2010-07-02 @ 23:00:35
URL: http://josefinzander.blogg.se/
Postat av: warnmark -vinn ett schabrak från Tattini

Sv; Tack så jättemycket (=

2010-07-04 @ 23:46:45
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0