Morrn på er!

godmorgon :)

För nästan så e de! Jag å Madde tog oss en sovmorgon, vakna väl runt 10. Sjukt gött e de å sova. Sen frukostdags o kortspel me lillebror också =)

Nu väntar jag bara på maten, å sen blir de ut till nuntorp för dressyrträning med Musse. Är trött så vet inte riktigt hur de kommer å gå, men de märker jag väl.

Anledningen till att jag sov hos Madde inatt va såklart dans. Följde med till Lane Loge där Zekes höll låda. Riktigt bra e dom! Dock va de mest bara yngre tjejer där, (dit räknas väl jag o Madde åxå men ja..) Så vi åkte hem ganska tidigt, runt halv 1 - 1 skulle jag tro...

O just de, när ja kom hem hade jag fått mera paket :) Fick ju lite kort igår men dom stora grejerna kom idag. Så nu blir de ner till VBG nån dag o köpa ramar för dyra pengar ;)

//Hanna

ps. den här bilden beställde jag på canvas, blev skitbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0