Mix

Idag blir det allt-i-ett-inlägg. Dels allmänt babbel och dels dagens låt.

Men först, hade en urtrevlig tjejkväll igår! Maten blev bra tillslut och trots lite panik där så hann vi nästan färdigt innan dom kom (50 min för tidigt...) Madde fick panik när jag sa att dom kom. Så hon börja tvätta golvet, ingen av oss va riktigt färdigklädd. Tjenare va fort allt gick då. Sen efter maten gick dom Maddes födelsedagspromenad (tipspromenad). Madde långben vann med 7 av 12 rätt!

Sen efter kladdkaka, sockerkickar och smultron satt vi å myste till dansbandsmusik :) Och dom va positiva till å följa med till Lane 7/8. Men, vi får väl se hur tuffa dom är 6/8..

Förut idag så fick jag rida två hästar, mamma ville inte hoppa. Båda hästarna skötte sig exemplariskt. Cherokee va som han brukade, studsa innan hinder och bara ville hoppa hela tiden. Sötnöten. Musse va också jätteduktig. Hoppa bara studs och ett pyttehinder.

Ikväll blir de kalas för min gamla kusin. Hela 25 år. (Dock hör han till de unga gardet ;) ) Slog in hans present förut. Undrar om han klarar av att öppna den. (Hanna<3tejp) Tänkte förut lägga ut bilder här, men gör de imorrn.



Så till dagens låt då.

Artist: Rolandz

Låt: Good Luck Charm, Ta på dig den röda Jumpern, Baby.



//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0