Jag säger bara...

.. TACK Madde för att du släpa ut mig igår ;) Vi åkte nämligen till Lane Loge och dansade :O Har ju faktiskt lovat att detta året ska jag följa med minst 1 gång. (Check) Å fler blir de nog. De klart, man va ju lite bortkommen i början men sen gick de allt bättre. De va Jannez som spela, helt okej faktiskt. Träffa massa nytt folk men också några gamla "kändisar", kussens kompis tex...

Såklart va de jag som körde, gick riktigt bra. Hitta till och med helljuset. Fantastico! Men höll på att köra på en grävling som inte flytta på sig..

Idag är jag dundertrött, men snart så är jag väl igång igen antar jag, lagom till åskvädret...

//Hanna

ps. inga bilder från igår :(


Kommentarer
Postat av: Madde

Ingen orsak! Det gick ju faktiskt riktigt bra och att dansa med en tvätt-äkta raggare är inte alltid så lätt ;)

2010-07-13 @ 09:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0