Hanna <3 kläggbett

... eller inte!

Kläggbett är irriterande, dom kliar när man ska sova och usch! Sen, ett kläggbett kan väl va okej (ööh njae förresten) men å ha hur många som helst på benen, BLÄ!

Nä, till något mer kuligt kanske. Igår va de full fart på mig o Madde, på morgonen åkte vi till Willys o handla mat inför fredag. Kundvagnsrally mot mig o Madde = ni förlorar ;) Ja, vill man ha kul när man handlar, åk med oss. Det kan inte återberättas, det måste upplevas! Sen på kvällen grilla vi hemma hos mig o sen upp på kroppefjäll o gå 5km =) Höjdpunkten va i slutet av slingan, vid en spegelblank sjö, tjenare vad fint! De två tranorna gjorde de inte precis sämre...

Sen, ja, vet inte riktigt vad som har hänt som är värt att skriva här. Hmm. Nä faktiskt ingenting =P

//Hanna

ps. två riktigt usla mobilbilder på sjön:




Kommentarer
Postat av: Madde

Vilket fint inlägg! Här framkommer det ja att vi är lite rediga och skärpta (ibland)... Motion är ju nyttigt! :)

2010-07-22 @ 15:02:09
Postat av: Madde

Vilket fint inlägg! Här framkommer det ja att vi är lite rediga och skärpta (ibland)... Motion är ju nyttigt! :)

2010-07-22 @ 15:02:52
Postat av: Hanna

Haha Madde, vi är ALLTID rediga o skärpta ;)Hehe

2010-07-22 @ 21:13:40
URL: http://trolllungen.blogg.se/
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Jo, jag tycker faktiskt att det spelar roll när man har kämpat och sparat ihop över 5-6.000:- för att kunna köpa saker till sin häst och det känns jävligt onödigt att inte kunna använda dom sen. Eller kan kan jag. Men jag tänker inte göra det.

2010-07-22 @ 22:16:33
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Vi har testat flertalet svarta sadlar för att sen beställa en brun om de skulle ha passat. Men de har det inte och vad är det som säger att en svart globus clic passar för att en brun inte gör det? Om en sadel finns i svart finns den också i brun.

Anledningen till att jag skrev att den skulle vara brun var för att jag tänkte om någon hade en till salu.



Aldrig i hela livet att jag inte skulle ha en sadel som passar och om du kanske hade läst lite nogrannare i min blogg hade du nog förstått det. Varför tror du att vi har testat över 15 sadlar på henne? Jo, för att hitta en som passar

2010-07-23 @ 11:53:13
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: warnmark -Hästblogg -Vinn din egen bild utskriven i A4 storlek

Sv; Nejnej, det är bara det att flera har påpekat samma sak och jag ville få sagt det en gång för alla. Haha.

2010-07-23 @ 23:12:14
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0