Goddagens

Idag är det varmt. Väldigt varmt. Så varmt att jag frivilligt bada i iskallt vatten (vattenslangen). Då är det varmt...

Nog om vädret, har hunnit med en tur med Musse piggelin, han va så trött att han inte såg några spöken alls. Men de va innan dom livsfarliga lila blommorna. Suck.

Nu sitter jag här o lyssnar på musik, just nu lite *glömde bort de perfekta ordet* ååh va heter de? Jaja, en grupp som va väldigt populär när jag va liten, Spice Girls me andra ord och Wannabe. Va helt tokig i dom, konstigt nog har jag ingen skiva med dom... Menmen, kanske inte så bra som jag tyckte då. Nä, nu blir de nog lite gammalt svenskt, typ Ted Gärdestad =)

Känner ni också att jag bara skriver utan att tänka nu? Har verkligen inte vettigt att skriva så de e väl bäst att jag slutar ;)

//Hanna




Håverud förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0