20/7 -10

(ojojoj, vilken fantasifull rubrik...)

Hejhej =)

Idag är de ingen lat dag direkt.. Skulle ju egentligen tvättat transporten igår men de va fasligt kallt då så håller på för fullt nu. Mitt på gräsmattan med högtrycket i högsta hugg, (passa er om ni skulle råka hamna i vägen!). Sen är de tufft att avgöra vem som blir mest blöt, jag eller transporten. De e nog hugget som stucket de... Tur att de e varmt!

De e väl de ja hade tänkt å göra idag, såklart ska jag rida åxå o förhoppningsvis hinna med en promenix me lille Kotte. Sen blir de sova tidigt! Madde har nämligen bestämt att vi ska hinna handla o va tebaka innan kl 10. Usch va tidigt jag måste gå upp.. Huga!

//Hanna

ps. titta så fin =P *tänkte ladda upp bild på transporten. Kortet ligger inte på denna datorn iaf...*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0