Trött. Riktigt trött.

Hej.

Idag är jag så sjukt trött så jag hänger knappt ihop. Så om någon för syn på en arm eller ett öra så kan ni väl komma förbi med dom? För om jag tappar dom så märker jag nog inget...  trött är jag! Och inte blir det bättre med engelskaläxa (ungefär som prov) och Texasprov imorrn... Dessutom spanska- och fysikprov på fredag. Och jag orkar inte plugga. Öppnade fysikboken, stirrade på ett lösblad i 1min, stängde boken igen. Tummen upp på det!

Orkar knappt skriva något här heller... Och, jag måste va extremt trött för vet ni vad jag lyssnar på? Jo, klassisk pianomusik. Just nu tror jag det är Chopin eller något i den stilen... Hjälp. Och imorse, så prata dom om på radion att det var BytaLösenordsdagen. Ni kopplar väl det till att man ska byta lösenord idag?! Jag kopplade det till att man skulle byta korsord med varandra. Och det trodde jag verkligen på allvar i typ 10min innan jag insåg att lösenord och korsord inte va samma sak... Jag satt och funderade på varför i all världens dagar man skulle byta korsord med varandra.

//Hanna

ps. Idag är en sådan dag då jag (nästan) önskade att jag inte hade hästar som va tvunga att motioneras. Jag måste ut i snöyran, men jag är trött och har lust att antingen kura ner mig under täcket i sängen och sova, eller krypa ner i soffan och titta på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0