Ström på. Ström av.

Ja, vattenfall ville nog att alla skulle ha disco idag, mitt på ljusa dagen. I snöstormen. Ungefär vid 14 gick strömmen första gången med ett himla blink. Efter ca 1min kom den igen. Efter ytterligare 1min så gick den. Osv. Ganska Länge. Så precis när datorn fixat till sig igen ja då slockna den igen... Skrattretande. Kom så småningom fram till, efter en lång enmansdiskussion att vattenfalls anställda förmodligen inte kom överens om strömmen skulle stängas av eller på. Fast i och för sig. Det hade vart coolt om det varit ett träd som ramlat, rest sig upp, ramlat osv... ;)

Dagen annars har beståt i både det ena och det andra. I morse va Anki här och masserade Cherokee och Musse. Jag frös ihjäl under tiden. Sen ut med hästarna, mocka. Putsa träns och sadel. Och så in med hästarna igen. Av med täcke, på med täcke. (Till icke hästkunniga, och andra: Olika täcken såklart!) Sen datorn.. och nu är jag här :)

Imorrn blir det till att motionera två vilda hästar, kan ju bli spännande att rida ut med Cherokee själv dessutom.. Förra gången vart det 2 steg framåt, 2 steg bakåt, 4 steg framåt, 2 steg bakåt. Dumbom! Musse är som en ängel i jämförelse!

Nu ska jag lämna datorn så.. Hejsvejs

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0