Skidtur...

Hade i mitt stilla sinne tänkt att göra det lätt för mig genom att lägga upp en bra låt med text men hittade såklart inte texten så ja. Det blir ett vanligt inlägg istället.

Dagen har vart ganska rolig, började med sovmorgon och därefter ut på ridtur :) Red på Cherokee idag och de går fort vill ja lova! Han studsar fram men samtidigt så räcker det med en förhållning (för det mesta) så bromsar han. Däremot när han precis ska iväg, då går han på sidan och nästan mer bakåt och uppåt än framåt för att han vill iväg så gärna.. Busen<3

Efter middagen gav jag mig ut i skogen på skidor med mamma. Herregud, jag kopplar lite fel ibland, inte konstigt att jag är förvirrad. Jag åkte först, ganska fort så mamma inte hann med. Men jag märker inget så tror fullt och heligt på att mamma är precis bakom. Tills jag vänder mig och inte ser någon. Första tanken (konstigt nog) va att hon hade blivit uppäten eller typ indragen i skogen eller något i den stilen. Men, sen så ser jag henne så jag åker lugnt vidare. Åkte upp för en backe och vände mig bakåt igen och väntade en stund. Ingen mamma. Så jag åker ner igen för nu har hon säkert trillat tänkte jag. Då ser jag henne gå, utan skidor.

Första konstaterandet som jag gjorde va att hon tappat skidorna (hur nu det gick till) men det hade hon inte...  Efter dom konstaterandena va jag nog inte så smart heller. Skulle åka samtidigt me mamma ner för en pyttebacke i olika spår. Av någon (ingen) anledning skratta jag så jag inte kunde stå upprätt. Fråga inte varför...

Min hjärna är inte som alla andras. Suck.

//Hanna

ps. låten va Måns Zelmerlöw - A stranger saved my life




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0