River flows in you

Hej :)

Idag har det vart rätt lungt, för en gångs skull! Började me dubbelpass i fysik, varav en timme bestod av allmänt snack om både det ena o de andra. Och inget fika... Ajajaj ;) Sen gick halva klassen snällt in i biologiklassrummet där kemiläraren precis hade haft lektion. Han frågade:

-Ska ni ha lektion här?
-Ja!
-Med vem då?
-Eeh Maria?!
-Hon är ju inte här!

så ingen lektion, gött att slippa just det, för den lektionen är riktigt seg! Efter lunch va det dags för dubbelpass i Matte D... hjälp säger jag bara.

På eftermiddagen har jag ridit, fixat spanska o engelskaläxan. Och, nu är jag riktigt glad! Jag har nämligen hittat noter till en väldigt bra låt, River flows in you heter den. Har inte vetat innan vad den heter så det har vart lite svårt, men nu, av en slump fick jag nyss om det :) Lyssna på youtube säger jag bara!

//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0