Ponnybus

Idag har vart en ganska lugn dag. Dock blev jag ganska genomblåst och såg ut som en snögubbe efter ridturen på Cherokee. Mamma tog Musse idag nämligen. Men, Cherokee va pigg och glad, minst sagt! Han hade bestämt sig för att vara akrobat för en dag ;) Jag skulle nämligen släppa förbi Musse men Cherokee ville inte riktigt det... Han ville iväg kvickt och när jag höll lite i honom småstegra han och tog något konstigt hopp framåt! Toker! Men racer va han! Trava och galoppera i snön och det minsann va skojigt!

Just de ja, resten av årskrönikan kommer. Den ligger på andra datorn så ja.. + alla fina vinterbilder...

Nä, nu ska jag fortsätta titta på Morden i Midsommer. Konstigt att det finns människor levande kvar där. Jag menar, dels så är väl hälften i den lilla byn Midsommer mördade och dels, vem flyttar dit eller bor kvar? Hmm, inte jag vart fall :P

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0