Skräck

Hejhej :)

Dagen idag har vart ganska bra, vakna ganska sent, vid 9 ungefär... Skulle då kolla min mobil, som alltid på morgonen och hittar den inte! PANIK! Kollar om den trillat ner på golvet (man vet aldrig vad jag hittar på i sömnen^^) Men inte! Skräcken sprider sig... Kollar i sängen och ytterligare en gång på golvet. Tillslut hittar jag den, under kudden.. Va fasiken gjorde den där? Ingen aning, men upptäckte att jag hade ett missat samtal, så förmodligen hade jag väl hört att det ringt men inte hunnit svara och då tagit mobilen i handen och sen somnat... Har dessutom ingen blekaste aning om varför människan (okänd) ringt halv 2 till mig...



Efter den lilla chocken vart de dags att åka till nuntorp med lillen. Han skötte sig ganska bra, hade framme lite bommar å sånt och det uppskattades! Så fort bommarna åkte fram, åkte Cherokees huvud upp i luften. Tokponnyn! Han tvärnita dock en gång, när pappa hade kortat avståndet mellan bommarna ganska mycket. Cherokee blev jätteförvånad och trodde väl att han skulle hoppa över alla tre.. Annars inga större missöden!

Nu, alldeles strax ska jag pallra mig ut och rida Musse. Vi får väl se hur det går... Igår sparka han och studsa som en galning. Och idag är han själv...

//Hanna

ps. Senare kmr mina tankar om gårdagens Melodifestivalpremiär. Maddes har ni ju redan hört  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0