Rubrik

Rubriker är inte min starka sida. Bara så ni vet ;)

Idag har vi haft en temadag i skolan, killar och tjejer åtskillda. Jag såg först på en film, I taket lyser stjärnorna. Riktigt bra faktiskt! Efter filmen blev det "diskussion" om den + fika.. Alla hjärtans dag-bakelse, inge god alls. tog kort på den, men kortet är ju såklart kvar i mobilen så ja...

På eftermiddagen va de en föreläsning om Internet och faror och hur snabbt saker sprider sig osv. Helt okej, och dessutom ganska intressant. De värsta va att luftkonditioneringen inte funka så de va bastuvarmt och inget syre i sparbankssalongen.. Inte så kul! Undrar om de va killarna som va där på förmiddagen som hade tagit allt syre, elakt ;)

Just de, måste ju bara berätta, vi åkte ju buss hem idag med (som alltid). Samma chaufför som igår, dock ny buss. Men, när vi gått på så körde vi en bit framåt och sen stängde han av bussen. Jag och Madde sa halvhögt (för högt) Inte nu igen! Chaffisen måste hört oss för han svarade något om nollställning... Fråga mig inte va de e!

Menmen, väl hemma har jag mockat lite, ridit lite, lastat av några nya höbalar..  imorrn blir det träning, kan behövas!

//Hanna

ps. slumpvalda bilder:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0