Panik... på riktigt

Nja kanske inte. Men, tränade ju som bekant idag. Min vanliga tid är 19.30 men hade fått sms om att ja träna 19 idag. Dock hade mamma fått ytterligare ett sms som hon inte sett (hon va på jobbet)... Så när klockan va 17.30, bilen va redan packad, stallet fixat och jag hade nästan riktiga kläder på mig, sån tur va. Iaf, då läste mamma sitt sms där det stog att träningen va vid 17.00... Det tar typ 20min till ridhuset... Musse va ute, tjocksockarna spårlöst borta, transporten inte utkörd osv. Men, när klockan va 17.50 satt vi i bilen på väg, Vi hann, nästan...

Träningen gick desto bättre, åtminstone i slutet. I början va han bara studsig, fjanta omkring som en tok så fort en liten vit studsponny kom i närheten. Sååå nära att han explodera hela tiden... Sen gick det mycket bättre. Vi hoppa lite studs först och ett litet räcke med galoppbommar före och efter. Sen satte vi ihop 3 studsserier och 3 enkelhinder till en bana och den strålande, Musse va taggad till 1000 och hoppa riktigt fint! :)

Imorrn blir det skola och skridskor och förhoppningsvis fika om ngn tar med sig det.. Och så ut å trava hästar i mörkret!

//Hanna

ps. orkar inte lägga upp ngn vettig bild så här kmr en mkt välkänd: Den symboliserar skoldagen, är lite irriterad över en grej + en person men inget jag tänker ta upp här! Ni som känner mig och behöver veta, vet det redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0