Hästinlägg...

Hejhej :)

Glad Alla Hjärtans Dag får jag väl börja med. Vet inte om man säger Glad innan eller hur man gör men jaja.

Idag har jag gjort lite läxor (kors i taket) och hunnit med å rida Cherokee. Han skötte sig mycket bättre idag, mamma va me på skidor... Men, de va en herrans massa bilar. Har inte stött på så många bilar på typ 2 veckor som jag gjorde idag. Nu låter det som om jag har mött typ 100. Haha nejnej. Rider ju på grusvägar och där är 3 bilar mycket!

Imorrn har jag sovmorgon till 12.15. Gött! Musse ska fortsätta vila lite, han får sin vintervila nu^^ Så, därför ska lille Cherokee med på träningen på torsdag, spännande.

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0