Borde

Borde verkligen lägga över bilderna från kameran till datorn så jag kan skriva om Göteborg. Men orkar inte.

Borde verkligen skriva om Deltävling 4 i Melodifestivalen. Men orkar inte.

Borde verkligen gå å lägga mig. Men orkar inte.

Ser ni något mönster? Är lite nere. Har en lektion imorrn. 12.15 och när kommer jag till skolan? Jo, 08.00. Kommer dessutom få gå hem från bussen imorrn eftersom ingen slutar tidigt och kan hämta mig... Pust. Men, ska slänga med mig lite böcker så ja kan plugga lite i 4h och en kvart. Synd att de inte är OS imorrn. För då hade man kunnat se på de ute i sofforna framför Tvn i skolan... Suck. Hoppas de finns någon mer där så jag får sällskap. Eller ja, det vet jag ju, men dom har franska och det har ju inte jag.

//Hanna

ps. Båda inläggen kommer, jag lovar

Kommentarer
Postat av: Warnmark -bloggen för dig & din häst

Sv; Vad roligt att höra :)

Nej det publicerades bara i tidningen för det var såpass litet. Men det står en del om tävlingarna på GP's hemsida, www.gp.se :)

2010-03-01 @ 18:41:06
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0